loading...

مقالات و اخبار تخصصي سئو

مقالات و اخبار تخصصي سئو

بازدید : 234
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ديجيتال ماركتينگ در مشهد

بايدهاي كسب و كارهر كار و فعاليتي، يك سري بايدها و لازمات مشخصي داراست، به صورت نمونه براي اين كه از ديد قانونيبتوانيد در يك خيابان وسيله نقليهاي را برانيد، بايد گواهينامه رانندگي داشته باشيد. براي اين كه در حرفه هاي ورزشي برترين باشيد، بايد تمرين كنيد. براي اين كه زمان بازنشستگي راحتي را سپري كنيد، بايد براي آن از گذشته سرمايه گذاري كنيد. چنانچه انگيزه موفقيت در كسب و كار ميباشد، طرز چندان مختلف نخواهد بود. در اين رخ بايدهاي مخصوصي موجود است كه بايد پيادهسازي شوند و براي رسيدن به موفقيت در كسب و كار به كار گرفته شوند.0تعداد زيادي از اين بايدها در كسب و كار موجود است. ولي اين نوشته‌ي‌علمي دربرگيرنده تعدادي از مهمترين بايدها ميشود كه براي آغاز، اجرا و توسعه يك كسب و كار با فايده لازم ميباشد.
1- كارهايي را انجام بدهيد كه از آنان لذت ميبريد.آن چيزي كه از كسب و كارتان تحت عنوان رضايتمندي، بهرههاي اقتصادي، ثبات و خرسندي بدستميآوريد نتيجه عواملي ميباشد كه در كسب و كار خويش به كار گرفتهايد. بنابراين در حالتي‌كه از كاري كه ميكنيد لذت نمي بريد با اطمينان ميتوان اظهار كرد كه اين مورد در موفقيت كسب و كار فعلي و يا در عدم موفقيتهاي بعدي تأثير خواهد گذاشت. در واقع چنانچه از كاري كه ميكنيد لذت نبريد فرصتهايتان به موفقيت تبديل نخواهد شد.

2- با جديت كارهاي خويش را انجام دهيد.نميتوانيد انتظار داشته باشيد كه در كسب و كار خويش چيره و مؤثر باشيد مگر اينكه حقيقتاً به كار خويش و كالاها و خدماتي كه ارائه ميدهيد اعتقاد و باور داشته باشيد. تعداد زيادي از كارآفرينان بوده اند كه كسب و كار خويش را جدي نگرفتند و به راحتي از مسير اصلي خويش گم راه شدند، انگيزهي خويش را از دست دادند و حتي ديگر براي نجات آن زحمت زيادي نكشيدند، آن‌ها همچنين به اشخاص منفينگر كه آنان‌را جدي نميگرفتند- صرفا به اين خيال و خاطر كه در يك ساختمان اداري، دكان و يا كارخانه كار نميكردند- راز تعظيم فرود ميآوردند. البته نبايد تا اين اندازه شك داشت، كساني كه روي رمز صاحبان كسب و كار خانگي مثل باران ميبارند، خودشان ميدانند كه تعداد افرادي كه در منزل كار ميكنند و درآمدهاي خوبي به دست ميآورند به‌سرعت پرورش كرده ميباشد.

3- براي هر چيزي برنامه ريزي كنيد.داشتن برنامه ريزي براي هر جنبه اي از كسب و كار فقط تحت عنوان يك بايد شناخته نميشود، بلكه ميتواند عادتي باشد كه هر مالك كسب و كاري بايد آن را رويش دهد، به كار گيرد و مراقبت كند. برنامه ريزي يك فرمان بسيار مهم در كسب و كار ميباشد، به اين خيال و خاطر كه شخص را ملزم به بررسي موقعيتها، تحقيق، تحليل اطلاعات و نتيجه گيري مبني بر آن‌ها ميكند. برنامه ريزي كاربرد دومي هم دارااست و آن اين ميباشد كه هدفها و روش ي رسيدن به آنان را روي كاغذ مي آورد. بنابراين، ميتوان از برنامه ريزي هم تحت عنوان نقشهاي براي رسيدن از نقطه Aبه Zو هم تحت عنوان معياري براي اندازه گيري ميزان موفقيت در هر كدام از برنامه هاي فردي و يا بخشي از برنامه كلي به كارگيري كرد.

4- عاقلانه مديريت مالي كنيد.نيروي حياتي هر كسب و كاري جريان اقتصادي آن ميباشد. براي خريد كالاها، پرداختهاي خدماتي، توسعه و عرضه ي كسب و كار، تعمير و جايگزيني ابزار و تجهيزات و دستمزد بايد اقتدار مالي داشته باشيد. پس تمام صاحبان كسب و كار بايد مديران مالي فكوري باشند تا مطمئن شوند كه پول جريان خواهد داشت و چهره حسابها پرداخت خواهند شد. دو تعريف در مديريت مالي موجود هست :درآمد : پولي كه در عوض كالاها و خدماتي كه ارائه ميدهيد، از كد خدا برگشت دريافت مي كنيد.هزينه هاي : پولي كه براي كالاها، دستمزدها و در واقع براي بقاي كسب و كار خرج مي كنيد.
5- براي فروش خواهش كنيد.يك كارآفرين بايد هميشه به خيال داشته باشد كه بازاريابي و تبليغات، صرف حيث از اينكه چقدر ماهرانه، پرخرج و يا هدفمند باشند، كاملاً بي بها مي باشند، مگر اينكه يك كار معمولي صورت پذيرد. (براي فروش خواهش كنيد، بخواهيد كه از شما بخرند.) اين به اين معني نيست كه يك فروشنده ي پهناور باشيد، تبليغات خيلي زيادي داشته باشيد و يا داراي ارتباط ها اجتماعي بالايي باشيد، تمامي اين مهارتها بي قيمت خواهند بود، مگر اينكه از مردم بخواهيد كه از شما خريد كنند.

6- به خيال و خاطر داشته باشيد كليه چيز براي مشتري ميباشد.كسب و كار به قصد توليد ها و يا خدماتي كه ميفروشيد نيست. كسب و كار به قصد هزينه هايي كه براي كالاها و سرويس ها مي پردازيد نيست. كسب و كار به قصد رقابت و چگونگي بردن آن نيست. بلكه، كسب و كار به قصد مشتري و كد خدا بازگشت ميباشد. مشتريها كساني مي‌باشند كه تصميم ميگيرند كه كسب و كار شما پيشرفت بكند و يا ورشكست شود. هر كاري كه در كسب و كار خويش انجام ميدهيد، از قبيل سياستها، گارانتي ها، حقوقها، ساعتها كاري، عرضه ها، سفرهاي تبليغاتي و اينترنت سايت بايد با دقت و تمركز بر روي مشتري صورت بپذيرد و براي اين كار لازم ميباشد كه آنان را خيلي خوب بشناسيد.

7- بي حد و اندازه خويش را تبليغ كنيد.يكي از مهمترين تخيلات دربارهي موقعيتهاي شخصي و يا كاري اين ميباشد كه سرنوشت كسب و كار،توانايي هاي شخصي، توليد ها و خدماتتان كشف خواهد شد و انبوهي از مردم كه خواستار خريدتوليدها شما ميباشند به سمتتان هجوم مي آوردند. ولي چه‌گونه ممكن ميباشد اين واقعه بيفتد درحالي كه هيچ كسي شما و محصولاتتان را نميشناسد و نميداند چرا بايد از شما خريد كند؟تبليغ شخصي يكي از مهمترين و سودمندترين ابزارهاي بازاريابي ميباشد كه اكثر صاحبان كسب و كار به صورت بديهي در اختيارشان ميباشد، البته متأسفانه خيلي كم به آن دقت مي كنند.

8- يك تصوير مثبت از كسب و كارتان بسازيد.زمانه كوتاهي در اختيار شما است تا بتوانيد تصوير مثبت و به ياد ماندني در ذهن مردم بسازيد. صاحبان كسب و كار بايد از لاك خودشان بيرون بيايند و تلاشهاي آگاهانهاي را انجام دهند تا براي هميشه بتوانند تصوير يك كسب و كار حرفهاي را در ذهنها نقش كنند. اكثر صاحبان كسب و كار مزيتهاي شركتها، فروشگاههاي امروزي، نمايشگاهها و ديده اندازهاي جالبي را كه مشتريها را جذب ميكند ندارند. در ازاي آن‌ها بايد به ابتكار، خلاقيت و جزئي نگري خويش اتكا كنند تا بتوانند يك تصوير حرفهاي براي كسب و كار خويش باقي بگذارند.
راه‌اندازي استارتاپ9- مشتريهاي خويش را بشناسيد.يكي از مهمترين ويژگي ها و مرزهاي رقابتي كه كارآفرينان خانگي در كنار رقيبان بزرگتر دارا‌هستند اين ميباشد كه شخص ميتواند شخصاً به درخواستها رسيدگي كند، (مي توانيد آن را بازگشت به تكنولوژي پيشرفته بناميد) ، ولي مشتريها از شنيدن اين كه داده ها آن ها در كامپيوتر ميباشد و بايد بازيابي شود و يا اينكه به آن‌ها گفته ميشود كه يك عدد دوازده رقمي را شماره گيري كنند تا در نهايت به دپارتمان متبوع دست يابند، خسته ميشوند. به همين خيال و خاطر آن ها مراجعه تلفني را نمي پذيرند.از طرف ديگر صاحبان كسب و كار ميتوانند به تلفن ها پاسخ دهند تا مشتريها را بشناسند، بهدرخواستهاي آن ها رسيدگي كنند و دقت آن ها را جلب كنند. يافته هاي تحقيقاتي نشان ميدهد كه بيشتر درآمدها ( 80درصد آن ها) از مشتري هاي ديرين و هميشگي به دست مي آيد تا مشتريهاي جديد. بنابراين در كنار تلاشي كه براي جذب مشتري هاي جديد انجام مي دهيد، بيشتر اعتنا خويش را معطوف به مشتري هاي دائمي خويش كنيد و آن‌ها را شگفت زده سازيد تا در دراز مقطع پول بيشتري بدست آوريد. در دنياي امروزي امروزي اعتنا به مشتري قابل تقدير و به ياد ماندني ميباشد.

10- زمينه ي كاري خويش را با تكنولوژي هم سطح كنيد.از اين كه بيش از اندازه در دنيا تكنولوژي گير بيفتيد اجتناب كنيد، از طرفي لازم ميباشد بدانيد كه چه طور مي قدرت با آن به بهره رسيد. يكي از جنبه هاي معجزه آميز اينترنت اين ميباشد كه يك سري تاجر كه در يك زيرزمين كار ميكنند مي توانند وبسايت بهتري نسبت به كمپاني 50ميليون دلاري داشته باشند و هيچ كسي تفاوت اين دو را درك نميكند. تا زماني كه تكنولوژي براي رفع نيازها مطلوب ميباشد، نبايد آن را ناديده گرفت. بهترين تكنولوژي آن ميباشد كه به كارگيري از آن به شما كمك كند خير اين كه ديگران را پايين تأثير قرار دهد.

11- گروهي سكو يك تشكيل دهيد.هيچ كس به تنهايي نمي تواند يك كسب و كار چيره ايجاد كند. اين كار احتياج به گروهي داراست كه اعضاي آن همچون خودتان نسبت به كاري كه انجام مي دهند و در نتيجه موفقيت آن داراي تعهد باشند. تيم ميتواند از اعضاي خانواده، دوستان خوب، تهيه كننده ها، اتحاديه هاي مربوطه، كارفرماها، خرده پيمانكارها، شركتهاي صنعتي و يا از عموم باشد. اما مهمترين اعضاي تيم مشتريها ميباشند. هر كسي از اعضاي تيم و يا كليه ي آن ها ممكن ميباشد نظري دربارهي نحوهي انجام فعاليتها داشته باشند و به اين ترتيب در آينده ي كسب و كار سهيم شوند.

12- سعي كنيد تحت عنوان يك كارشناس شناخته شويد.زماني كه نميتوانيد مشكلي را حل كنيد، آيا از ديد ديگران به كارگيري مي كنيد و يا از شخص ماهري در آن زمينه كمك ميخواهيد؟ بديهي ميباشد كه در‌پي داده ها دقيق و كمكهاي اثربخش مي گرديد و از متخصصين ميخواهيد كه در حل مشكل ياري تان كنند. زماني كه مخزن آب گرم رخنه‌ گرديده باشد با لوله كش تماس مي گيريد، زماني كه ميخواهيد منزل بفروشيد با معاملات ملكي تماس ميگيريد و زماني كه دندان درد داريد به دندانپزشك مراجعه ميكنيد. طبيعتاً هر چقدر در كار خويش كارشناس و شناخته گرديده باشيد، مردم بيشتري به شما برگشت ميكنند تا از تخصصتان سود ببرند و به اين ترتيب فروش بيشتري خواهيد داشت. در واقع، تبديل شدن تحت عنوان كارشناس روشي براي اكتشاف كسب و كار جديد ميباشد، صرفا در سمت معكوس. در اين فيس به جاي اين كه پيرو مشتريهاي جديد بگرديد، آن‌ها خويش به خيال تخصصي كه داريد به سمت تان خواهند آمد.

13- مزيتهاي رقابتي ايجاد كنيد.هر كسب و كاري بايد برنامه ي فروش مخصوص به فردي داشته باشد. بدور از ذهن نيست كه اين سؤال اساسي پرسيده شود كه »چرا مردم به جاي تعيين رقيبانتان بايد به سمت كسب و كار شما بيايند و از محصول ها و سرويس ها شما به كار گيري كنند؟« يا به عبارت ديگر چه عواملي باعث برتري كسب و كار شما نسبت به ساير رقيبان ميباشد؟ سرويس ها بهتر، گارانتي طولاني خيس، گروه ي كاري بهتر، ساعت‌ها كار طولاني خيس، شرايط پرداخت انعطاف پذيرتر، قيمت كمتر، ارائه سرويس ها بهتر براي مشتري، بهتر بودن شرايط بازپس گيري و يا تعويض كالاها و يا مجموعهاي از اين ويژگي ها؟!

14- روي خودتان سرمايه گذاري كنيد.كارآفرينان برتر كتابها، خبرنامه ها، گزارشها، ژورنال ها، خبرنامه ها، وبسايت ها و نشريه هاي اقتصادي را مي خوانند؛ زيرا مي دانند كه اين منابع علم و مهارت اقتصادي آن‌ها‌را افزايش ميدهد. آن‌ها در مجموعه هاي اقتصادي عضو مي شوند و با اعضاي ديگر تيم رابطه برقرار ميكنند و از سر و رازهاي موفقيت آن‌ها به كار گيري ميكنند تا بتوانند هدف ها خويش را تعريف كنند. آن ها در سمينارهاي اقتصادي و زمان هاي آموزشي شركت مي كنند، حتي در حالتي‌كه خودشان در آن قضيه مجرب باشند. زيرا مي دانند كه يادگرفتن فرآيندي ميباشد كه روز آپ تو ديت پيشرفت مي كند. به صورت خلاصه كارآفرينان غالب هيچ وقت خودشان را از بهترين هاي كسب و كار و مهمترين و مؤثرترين ابزارهاي تبليغاتي محروم نمي كنند و هميشه از آن‌ها منفعت مي گيرند.

15- در دسترس باشيد.ما در دورهاي زندگي ميكنيم كه انتظار داريم كه غذاهاي ما تنها در يك سري دقيقه فراهم شوند، يا لباسهاي ما زود خشك شوند، يا بتوانيم از خودپردازها پول بگيريم و يا اين كه پيتزاي ما در پهنا 30دقيقه به دستمان رسد. پس مي توانيد مراحل پيشرفت را ببينيد، بنابراين بايد آنرا تا حد ممكن براي مردم فارغ از دردسر عرضه كرد. بايد با خبر باشيد كه اشخاص كمي خيلي دشوار كار خواهند كرد، يا از راز روش آن‌ها كنار برويد و دقت خويش را به اشخاص ديگر جامعه معطوف كنيد و يا از اينكه آنان پولي را كه به زحمت بدست آورده اند به شما مي دهند اندوهگين باشيد. كاري كنيد تا براي مردم راحت باشد كه از شما خريد كنند، اين به اين معني ميباشد كه در دسترس مردم باشيد و از كالاها و خدماتي كه ارائه مي دهيد مطلع باشيد. بايد بتوانيد براي مردم چيزي را كه ميخواهند، در زماني كه ميخواهند مهيا كنيد.

ديجيتال ماركتينگ در مشهد

بايدهاي كسب و كارهر كار و فعاليتي، يك سري بايدها و لازمات مشخصي داراست، به صورت نمونه براي اين كه از ديد قانونيبتوانيد در يك خيابان وسيله نقليهاي را برانيد، بايد گواهينامه رانندگي داشته باشيد. براي اين كه در حرفه هاي ورزشي برترين باشيد، بايد تمرين كنيد. براي اين كه زمان بازنشستگي راحتي را سپري كنيد، بايد براي آن از گذشته سرمايه گذاري كنيد. چنانچه انگيزه موفقيت در كسب و كار ميباشد، طرز چندان مختلف نخواهد بود. در اين رخ بايدهاي مخصوصي موجود است كه بايد پيادهسازي شوند و براي رسيدن به موفقيت در كسب و كار به كار گرفته شوند.0تعداد زيادي از اين بايدها در كسب و كار موجود است. ولي اين نوشته‌ي‌علمي دربرگيرنده تعدادي از مهمترين بايدها ميشود كه براي آغاز، اجرا و توسعه يك كسب و كار با فايده لازم ميباشد.
1- كارهايي را انجام بدهيد كه از آنان لذت ميبريد.آن چيزي كه از كسب و كارتان تحت عنوان رضايتمندي، بهرههاي اقتصادي، ثبات و خرسندي بدستميآوريد نتيجه عواملي ميباشد كه در كسب و كار خويش به كار گرفتهايد. بنابراين در حالتي‌كه از كاري كه ميكنيد لذت نمي بريد با اطمينان ميتوان اظهار كرد كه اين مورد در موفقيت كسب و كار فعلي و يا در عدم موفقيتهاي بعدي تأثير خواهد گذاشت. در واقع چنانچه از كاري كه ميكنيد لذت نبريد فرصتهايتان به موفقيت تبديل نخواهد شد.

2- با جديت كارهاي خويش را انجام دهيد.نميتوانيد انتظار داشته باشيد كه در كسب و كار خويش چيره و مؤثر باشيد مگر اينكه حقيقتاً به كار خويش و كالاها و خدماتي كه ارائه ميدهيد اعتقاد و باور داشته باشيد. تعداد زيادي از كارآفرينان بوده اند كه كسب و كار خويش را جدي نگرفتند و به راحتي از مسير اصلي خويش گم راه شدند، انگيزهي خويش را از دست دادند و حتي ديگر براي نجات آن زحمت زيادي نكشيدند، آن‌ها همچنين به اشخاص منفينگر كه آنان‌را جدي نميگرفتند- صرفا به اين خيال و خاطر كه در يك ساختمان اداري، دكان و يا كارخانه كار نميكردند- راز تعظيم فرود ميآوردند. البته نبايد تا اين اندازه شك داشت، كساني كه روي رمز صاحبان كسب و كار خانگي مثل باران ميبارند، خودشان ميدانند كه تعداد افرادي كه در منزل كار ميكنند و درآمدهاي خوبي به دست ميآورند به‌سرعت پرورش كرده ميباشد.

3- براي هر چيزي برنامه ريزي كنيد.داشتن برنامه ريزي براي هر جنبه اي از كسب و كار فقط تحت عنوان يك بايد شناخته نميشود، بلكه ميتواند عادتي باشد كه هر مالك كسب و كاري بايد آن را رويش دهد، به كار گيرد و مراقبت كند. برنامه ريزي يك فرمان بسيار مهم در كسب و كار ميباشد، به اين خيال و خاطر كه شخص را ملزم به بررسي موقعيتها، تحقيق، تحليل اطلاعات و نتيجه گيري مبني بر آن‌ها ميكند. برنامه ريزي كاربرد دومي هم دارااست و آن اين ميباشد كه هدفها و روش ي رسيدن به آنان را روي كاغذ مي آورد. بنابراين، ميتوان از برنامه ريزي هم تحت عنوان نقشهاي براي رسيدن از نقطه Aبه Zو هم تحت عنوان معياري براي اندازه گيري ميزان موفقيت در هر كدام از برنامه هاي فردي و يا بخشي از برنامه كلي به كارگيري كرد.

4- عاقلانه مديريت مالي كنيد.نيروي حياتي هر كسب و كاري جريان اقتصادي آن ميباشد. براي خريد كالاها، پرداختهاي خدماتي، توسعه و عرضه ي كسب و كار، تعمير و جايگزيني ابزار و تجهيزات و دستمزد بايد اقتدار مالي داشته باشيد. پس تمام صاحبان كسب و كار بايد مديران مالي فكوري باشند تا مطمئن شوند كه پول جريان خواهد داشت و چهره حسابها پرداخت خواهند شد. دو تعريف در مديريت مالي موجود هست :درآمد : پولي كه در عوض كالاها و خدماتي كه ارائه ميدهيد، از كد خدا برگشت دريافت مي كنيد.هزينه هاي : پولي كه براي كالاها، دستمزدها و در واقع براي بقاي كسب و كار خرج مي كنيد.
5- براي فروش خواهش كنيد.يك كارآفرين بايد هميشه به خيال داشته باشد كه بازاريابي و تبليغات، صرف حيث از اينكه چقدر ماهرانه، پرخرج و يا هدفمند باشند، كاملاً بي بها مي باشند، مگر اينكه يك كار معمولي صورت پذيرد. (براي فروش خواهش كنيد، بخواهيد كه از شما بخرند.) اين به اين معني نيست كه يك فروشنده ي پهناور باشيد، تبليغات خيلي زيادي داشته باشيد و يا داراي ارتباط ها اجتماعي بالايي باشيد، تمامي اين مهارتها بي قيمت خواهند بود، مگر اينكه از مردم بخواهيد كه از شما خريد كنند.

6- به خيال و خاطر داشته باشيد كليه چيز براي مشتري ميباشد.كسب و كار به قصد توليد ها و يا خدماتي كه ميفروشيد نيست. كسب و كار به قصد هزينه هايي كه براي كالاها و سرويس ها مي پردازيد نيست. كسب و كار به قصد رقابت و چگونگي بردن آن نيست. بلكه، كسب و كار به قصد مشتري و كد خدا بازگشت ميباشد. مشتريها كساني مي‌باشند كه تصميم ميگيرند كه كسب و كار شما پيشرفت بكند و يا ورشكست شود. هر كاري كه در كسب و كار خويش انجام ميدهيد، از قبيل سياستها، گارانتي ها، حقوقها، ساعتها كاري، عرضه ها، سفرهاي تبليغاتي و اينترنت سايت بايد با دقت و تمركز بر روي مشتري صورت بپذيرد و براي اين كار لازم ميباشد كه آنان را خيلي خوب بشناسيد.

7- بي حد و اندازه خويش را تبليغ كنيد.يكي از مهمترين تخيلات دربارهي موقعيتهاي شخصي و يا كاري اين ميباشد كه سرنوشت كسب و كار،توانايي هاي شخصي، توليد ها و خدماتتان كشف خواهد شد و انبوهي از مردم كه خواستار خريدتوليدها شما ميباشند به سمتتان هجوم مي آوردند. ولي چه‌گونه ممكن ميباشد اين واقعه بيفتد درحالي كه هيچ كسي شما و محصولاتتان را نميشناسد و نميداند چرا بايد از شما خريد كند؟تبليغ شخصي يكي از مهمترين و سودمندترين ابزارهاي بازاريابي ميباشد كه اكثر صاحبان كسب و كار به صورت بديهي در اختيارشان ميباشد، البته متأسفانه خيلي كم به آن دقت مي كنند.

8- يك تصوير مثبت از كسب و كارتان بسازيد.زمانه كوتاهي در اختيار شما است تا بتوانيد تصوير مثبت و به ياد ماندني در ذهن مردم بسازيد. صاحبان كسب و كار بايد از لاك خودشان بيرون بيايند و تلاشهاي آگاهانهاي را انجام دهند تا براي هميشه بتوانند تصوير يك كسب و كار حرفهاي را در ذهنها نقش كنند. اكثر صاحبان كسب و كار مزيتهاي شركتها، فروشگاههاي امروزي، نمايشگاهها و ديده اندازهاي جالبي را كه مشتريها را جذب ميكند ندارند. در ازاي آن‌ها بايد به ابتكار، خلاقيت و جزئي نگري خويش اتكا كنند تا بتوانند يك تصوير حرفهاي براي كسب و كار خويش باقي بگذارند.
راه‌اندازي استارتاپ9- مشتريهاي خويش را بشناسيد.يكي از مهمترين ويژگي ها و مرزهاي رقابتي كه كارآفرينان خانگي در كنار رقيبان بزرگتر دارا‌هستند اين ميباشد كه شخص ميتواند شخصاً به درخواستها رسيدگي كند، (مي توانيد آن را بازگشت به تكنولوژي پيشرفته بناميد) ، ولي مشتريها از شنيدن اين كه داده ها آن ها در كامپيوتر ميباشد و بايد بازيابي شود و يا اينكه به آن‌ها گفته ميشود كه يك عدد دوازده رقمي را شماره گيري كنند تا در نهايت به دپارتمان متبوع دست يابند، خسته ميشوند. به همين خيال و خاطر آن ها مراجعه تلفني را نمي پذيرند.از طرف ديگر صاحبان كسب و كار ميتوانند به تلفن ها پاسخ دهند تا مشتريها را بشناسند، بهدرخواستهاي آن ها رسيدگي كنند و دقت آن ها را جلب كنند. يافته هاي تحقيقاتي نشان ميدهد كه بيشتر درآمدها ( 80درصد آن ها) از مشتري هاي ديرين و هميشگي به دست مي آيد تا مشتريهاي جديد. بنابراين در كنار تلاشي كه براي جذب مشتري هاي جديد انجام مي دهيد، بيشتر اعتنا خويش را معطوف به مشتري هاي دائمي خويش كنيد و آن‌ها را شگفت زده سازيد تا در دراز مقطع پول بيشتري بدست آوريد. در دنياي امروزي امروزي اعتنا به مشتري قابل تقدير و به ياد ماندني ميباشد.

10- زمينه ي كاري خويش را با تكنولوژي هم سطح كنيد.از اين كه بيش از اندازه در دنيا تكنولوژي گير بيفتيد اجتناب كنيد، از طرفي لازم ميباشد بدانيد كه چه طور مي قدرت با آن به بهره رسيد. يكي از جنبه هاي معجزه آميز اينترنت اين ميباشد كه يك سري تاجر كه در يك زيرزمين كار ميكنند مي توانند وبسايت بهتري نسبت به كمپاني 50ميليون دلاري داشته باشند و هيچ كسي تفاوت اين دو را درك نميكند. تا زماني كه تكنولوژي براي رفع نيازها مطلوب ميباشد، نبايد آن را ناديده گرفت. بهترين تكنولوژي آن ميباشد كه به كارگيري از آن به شما كمك كند خير اين كه ديگران را پايين تأثير قرار دهد.

11- گروهي سكو يك تشكيل دهيد.هيچ كس به تنهايي نمي تواند يك كسب و كار چيره ايجاد كند. اين كار احتياج به گروهي داراست كه اعضاي آن همچون خودتان نسبت به كاري كه انجام مي دهند و در نتيجه موفقيت آن داراي تعهد باشند. تيم ميتواند از اعضاي خانواده، دوستان خوب، تهيه كننده ها، اتحاديه هاي مربوطه، كارفرماها، خرده پيمانكارها، شركتهاي صنعتي و يا از عموم باشد. اما مهمترين اعضاي تيم مشتريها ميباشند. هر كسي از اعضاي تيم و يا كليه ي آن ها ممكن ميباشد نظري دربارهي نحوهي انجام فعاليتها داشته باشند و به اين ترتيب در آينده ي كسب و كار سهيم شوند.

12- سعي كنيد تحت عنوان يك كارشناس شناخته شويد.زماني كه نميتوانيد مشكلي را حل كنيد، آيا از ديد ديگران به كارگيري مي كنيد و يا از شخص ماهري در آن زمينه كمك ميخواهيد؟ بديهي ميباشد كه در‌پي داده ها دقيق و كمكهاي اثربخش مي گرديد و از متخصصين ميخواهيد كه در حل مشكل ياري تان كنند. زماني كه مخزن آب گرم رخنه‌ گرديده باشد با لوله كش تماس مي گيريد، زماني كه ميخواهيد منزل بفروشيد با معاملات ملكي تماس ميگيريد و زماني كه دندان درد داريد به دندانپزشك مراجعه ميكنيد. طبيعتاً هر چقدر در كار خويش كارشناس و شناخته گرديده باشيد، مردم بيشتري به شما برگشت ميكنند تا از تخصصتان سود ببرند و به اين ترتيب فروش بيشتري خواهيد داشت. در واقع، تبديل شدن تحت عنوان كارشناس روشي براي اكتشاف كسب و كار جديد ميباشد، صرفا در سمت معكوس. در اين فيس به جاي اين كه پيرو مشتريهاي جديد بگرديد، آن‌ها خويش به خيال تخصصي كه داريد به سمت تان خواهند آمد.

13- مزيتهاي رقابتي ايجاد كنيد.هر كسب و كاري بايد برنامه ي فروش مخصوص به فردي داشته باشد. بدور از ذهن نيست كه اين سؤال اساسي پرسيده شود كه »چرا مردم به جاي تعيين رقيبانتان بايد به سمت كسب و كار شما بيايند و از محصول ها و سرويس ها شما به كار گيري كنند؟« يا به عبارت ديگر چه عواملي باعث برتري كسب و كار شما نسبت به ساير رقيبان ميباشد؟ سرويس ها بهتر، گارانتي طولاني خيس، گروه ي كاري بهتر، ساعت‌ها كار طولاني خيس، شرايط پرداخت انعطاف پذيرتر، قيمت كمتر، ارائه سرويس ها بهتر براي مشتري، بهتر بودن شرايط بازپس گيري و يا تعويض كالاها و يا مجموعهاي از اين ويژگي ها؟!

14- روي خودتان سرمايه گذاري كنيد.كارآفرينان برتر كتابها، خبرنامه ها، گزارشها، ژورنال ها، خبرنامه ها، وبسايت ها و نشريه هاي اقتصادي را مي خوانند؛ زيرا مي دانند كه اين منابع علم و مهارت اقتصادي آن‌ها‌را افزايش ميدهد. آن‌ها در مجموعه هاي اقتصادي عضو مي شوند و با اعضاي ديگر تيم رابطه برقرار ميكنند و از سر و رازهاي موفقيت آن‌ها به كار گيري ميكنند تا بتوانند هدف ها خويش را تعريف كنند. آن ها در سمينارهاي اقتصادي و زمان هاي آموزشي شركت مي كنند، حتي در حالتي‌كه خودشان در آن قضيه مجرب باشند. زيرا مي دانند كه يادگرفتن فرآيندي ميباشد كه روز آپ تو ديت پيشرفت مي كند. به صورت خلاصه كارآفرينان غالب هيچ وقت خودشان را از بهترين هاي كسب و كار و مهمترين و مؤثرترين ابزارهاي تبليغاتي محروم نمي كنند و هميشه از آن‌ها منفعت مي گيرند.

15- در دسترس باشيد.ما در دورهاي زندگي ميكنيم كه انتظار داريم كه غذاهاي ما تنها در يك سري دقيقه فراهم شوند، يا لباسهاي ما زود خشك شوند، يا بتوانيم از خودپردازها پول بگيريم و يا اين كه پيتزاي ما در پهنا 30دقيقه به دستمان رسد. پس مي توانيد مراحل پيشرفت را ببينيد، بنابراين بايد آنرا تا حد ممكن براي مردم فارغ از دردسر عرضه كرد. بايد با خبر باشيد كه اشخاص كمي خيلي دشوار كار خواهند كرد، يا از راز روش آن‌ها كنار برويد و دقت خويش را به اشخاص ديگر جامعه معطوف كنيد و يا از اينكه آنان پولي را كه به زحمت بدست آورده اند به شما مي دهند اندوهگين باشيد. كاري كنيد تا براي مردم راحت باشد كه از شما خريد كنند، اين به اين معني ميباشد كه در دسترس مردم باشيد و از كالاها و خدماتي كه ارائه مي دهيد مطلع باشيد. بايد بتوانيد براي مردم چيزي را كه ميخواهند، در زماني كه ميخواهند مهيا كنيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 500
  • بازدید کلی : 10429
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه